Alla utbildningar startar i höst 2021

En del personalförändringar på Skyttbrinks gymnasium är att vänta till hösten men alla utbildningar kommer att starta som vanligt till höstterminen 2021. Har du sökt utbildning för att börja nationellt program eller introduktionsprogram hos oss kommer du att, som vanligt, få antagningsbesked via Gymnasieantagningen i Stockholms län eller från antagningsenheten på Botkyrka kommun.

Om du som elev, vårdnadshavare eller har ansökt till våra utbildningar har frågor är du välkommen att kontakta utbildningsförvaltningen på telefonnummer 08 - 530 620 41. Numret är öppet vardagar mellan kl. 09:00-15:00 fram till den 11 juli och bemannas av Lennart Gudmark, tillförordnad rektor Skyttbrinks gymnasium och Eva Hollén, barnombudsman i kommunen.

Mer information om personalförändringarna kan du läsa om på botkyrka.se Länk Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 24 juni 2021
Sidan publicerad av: Botkyrka Redaktör 1